الخميس، 22 أبريل 2010

2 مايو


انا طبيب مصري في الحكومه المصريه المبجله زيي زي اي عامل مصري
هاعتصم واتضامن مع غيري من اجل حياه كريمه عادله
تعاطفك لوحده مش كفايه....تعالي ولو ساعه
بانتظاركم الساعه 3 عصرا امام مجلس الوزراء يوم الاحد

هناك 6 تعليقات:

أنا - الريس يقول...

ربنا يكون معاكي يا مصر .. الحياة الكريمة مطلب أساسي عند اي حد عاقل تكرم .. وان شاء الله الحال يتصلح

فشكووول يقول...

السلام عليكم
شوف يا دكتور
انا مابقاش عندى غير درس جنب ناب فى اليمين وزيهم فى الشمال ومش مستغنى عنهم

عالم ماريونت يقول...

انا و الله نفسي فعلا مشكلتكم تتحل لانه حرام
و المشكلة ان فيه دكاترة كونو ثروات من دم الناس و دكاترة مش لاقيين مرتب كريم
عايزة اقولك انه لا يضيع حق وراءه مطالب
ربنا يوفقكم يارب

هوبتي يقول...

ان شاء الله
واهو يالي خالينا نطلع علي التليفزيون من المعتصمين وابص الاقي الحج طاردني من البيت وبيقولي " روحي عند المعتصمين خاليهم ينفعوكي " بصراحه الراجل شارب معايا كتير
بس برضوا كا العاده هاسبب له جلطه واجي بقي

Here i'm يقول...

اسمحلى لو أقولك .. ان دا هبل :)

dalia يقول...

تعاطفك لوحده مش كفاية... بس مشكلتنا أننا شعب عاطفي جدا وغالبا لا يتحرك الا بعد أن يتم كسر زير فوق رأسه ساعتها بيقول أييي ويقوم يقف

الشروق هتكون هناك أكيد وتصور وتكتب عنكم أيها الابطال