الاثنين، 26 مايو 2008

نوستلجيتي



انا ونوستلجيتي الخاصه بيا





مش عارف ليه بكره الحاضر مابعرفش احبه ولا استناه











يمكن لاني فاشل بطبيعتي وبحاول اعيش واثبت لاكتر فتره ممكنه في الوقت الحاضر من غير مايكون عندي رغبه حقيقه في الاستمرار


يمكن كمان لاني بافتقد اللحظات اللي فاتت الثانيه اللي فاتت الفيمتو ثانيه باشتاق للحظات دي اوي





مثلا النهارده حصل كده موقف قعد 5 دقايق وخلص كان حلو وكان نفسي يطول بس ماطولش





انتهي المشكله بقي اني انا قعدت افكر في الموقف ده ولقيت اني اتبسطت لفتره مؤقته بسببه وتاثيره خلاه لفتره حاجه كده زي حقنه الماكس او قرش الحشيش لو حد جربهم او عقار ال lsd





المهم انا كده علي طول كل مابتحصل حاجه حلوه باروح مخزنها في ملف الزكريات السعيده القصيره عندي واقعد افتكر فيها واسترجعها زي ماهيا مره تانيه كل مالاقي نفسي مكتئب او قرفان





والبس نفس اللبس اللي كان فيهع الموقف ده واسرح شعري بنفس التسريحه واحاول اكرر نفس الاشياء والبيئه اللي كانت محيطه بالموقف ده او اليوم ده مع نفس الناس





كاني باعرض مسرحيه يوميه








كاني باروح اجيب شريط فيديو من الارشيف واقعد اتفرج عليه كل يوم من غير زهق








فكره غريبه مش كده؟





انا بقول كده برده




















علشان كده من بدايه الايام الجايه هاتكلم عن الارشيف بتاعي لعل وعسي يبقي محفوظ ومايضيعش من زاكره الزمن











1- هيبقي فتره الجامعه من سنه 2001 لغايه 2006








2- هيبقي مصر الجديده برده من 2001 لغايه 2008








3- هتبقي ااسكندريه








4- هتبقي سنه الامتياز





5- هتبقي حاجات تانيه حلوه











فكروني بس

ليست هناك تعليقات: