الثلاثاء، 5 يوليو 2011

البوست الاخير

" مش ناسيين التحرير ياولاد الوسخه

دي الثوره كانت بالنسبه لكم نكسه

هتروح وتقول لمين

ظباط ومعرصين

اخدتم علقه ماخدوتهش في سنين"

لو لينا عمر نتقابل لما ناخد حقنا

هناك 12 تعليقًا:

Tarkieb يقول...

إن شاء الله ترجع بالسلامة من اخر المعارك

Yasmine يقول...

حلمت حلم غريب اوى عن يوم الجمعة..اللهم اجعله خير

فاتيما يقول...

دا البوست الاخير قبل نجاح الثورة تماماً قصدك ...
ماشى ؟

:)

استنى بقى لما احكيلك
مش انا شبهت على واحد شكلك كدا ف المسيرة بتاعة مجلس الوزرا اللى عدت الداخلية ورجعت الميدان ...
ف الجمعة اللى فاتت
شفت واحد يشبهلك قوى ف صورك اللى بتنشرها هنا ف المدونة ...
وكدت أروح .. ببساطة كدا
وأسأل الشخص دا:
هوه حضرتك د.ليكتر ؟؟
بس تراجعت

عشان كنا بنهتف اولا
وعشان هنكبس لو مكنتش انتا ثانيا
وعشان احنا ف ايه ولا ف ايه ثالثا
وعشان مليش نصيب رابعا
..

بس كالعادة كنت مبسوطة
بفكرة انك و كل حد بحبه
موجود ف الميدان ف مكان ما
ولو متقابلناش ...


ربنا ينفخ ف صورتنا الجمعة الجاية
وان شاء الله
يكون البوست الاخير ف نعشهم ....

خالص ودى يا غالى

adel يقول...

هاشوفك هناك

dr.lecter يقول...

نراكيب ربنا يكرم مصر

dr.lecter يقول...

ياسمين انا صحيح عايز اشوفك انت ومحمد بس ارجو متنزليش واقنعي محمد ماينزلش

dr.lecter يقول...

فاتيما
انا للاسف منزلتش الجمعه اللي فاتت وان شالله مش البوست الاخيبر هارجع اكتب لو الثور ه نجحت
والله نفسي اشوفك يافاتيما عامه انا هابقي مع عادل باذن الله

dr.lecter يقول...

دوله

طبعا يابرنس

صوت من مصر يقول...

هاتلى يا بكره صفحه جديده
حطلى مصر فى جمله مفيده

Ramy يقول...

مش عارف

ليه

عندى نفس الأحساس

dr.lecter يقول...

كيمو

ياريت اعرف

dr.lecter يقول...

رامي

هنشوف مش هنخسر حاجه